Zjawisko samozapłonów LSPI również w silnikach zasilanych LPG
Czytaj więcej...
Na łamach Nowoczesnego Warsztatu Lipiec - Sierpnień 2019 opublikowano artukuł dotyczący kluczowych aspektów pracy silników z LPG, tak krytego przez producentów instalacji LPG, zakłady montażowe występowania zjawiska LSPI / SPI (samozapłonów) w silnikach zasilanych paliwem gazowym. Wspomniano również o możliwościach lepszych osiagów silników z LPG jakie daje efektywne wykorzystanien naszej, autorskiej technologii.

Zatem zapraszamy zarówno sceptyków jak i faktycznie zainteresowanych do zapoznania się z obszernym artykułem Większa moc z LPG, czy to możliwe, dzięki któremu można zapoznać sięz kilkima ważnymi faktami. Tym samym ten redakcyjny artukuł bardzo dobrze pokazuje rzeczywiste możliwości pełnego technicznie wykorzystania paliwa gazowego, co w zestawieniu w realiami na rynku LPG m.in w Polsce pokazuje "szarą jego rzeczywistość". Niestety po dziś dzień na rynku króluje powszechny brak należytej ucziwości, fachowości, zbyt niska kompetencja i powszechna bylejakość., a bardzo efektywne, ekonomiczne a zarazem ekologiczne paliwo wykorzystywane jest wsposób zgoła odwrotny. 
 

pomiary emisji Jeep Grand Cherokee 6.4 Hemi z instalacją LPG Tartarini
Czytaj więcej...
Kolejny Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi przyjechał do nas na zakres diagnostyki obciążeniowej. Tym razem z instalacją LPG zamontowaną przez ASO. 

Choć jest to fajny silnik i po odpowiednim przygotowaniu Bi-Fuel, pakiecie minimalizowania zjawiska samozapłonów, mógłby dobrze pracować nawet na LPG (przy indywidualnym wykonaniu instalacji w/g naszej technologii) to w tym przypadku charakterystyki i wartości mocy, momentu obrotowego, parametry jego pracy mówią same za siebie. Parametry pracy silnika na poziomie dramatycznym.

Dodge Ram 5.7 Hemi z LPG i już seryjnie nasilone zjawisko samozapłonów LSPI i SPI oraz nadmierne tarcie
Czytaj więcej...
Coś dla miłośników dużych silników rodem zza oceanu. Porównanie serii do efektów jakie daje pierwszy etap minimalizowania negatywnych zjawisk - LSPI/SPI &, Fricton Solution. Dodge Ram 5.7 Hemi z LPG, pomiary na hamowni przed i po wykonane w dostępnym i aktywnym trybie pomiarowym (Roll test 2WD) , przebieg ponad 200 000 km. Logi z czujnika spalania stukowego również przed i po w pracy na biegu jałowym.

Różnice w odczytach czujnika Knock Sensor są kolosalne a do tego wartości stabilne (seryjnie bardzo duże skoki wartości napięcia jak i duże różnice w wartościach pomiędzy obydwoma czujnikami). Niższe wartości = niższa częstotliwość wibracji, drgań, hałasu czyli = efektywniejsze spalanie mieszanki, niższe skoki ciśnienia w komorze, mniejsze tarcie i drgania wewnątrz silnika.

Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi podczas ekspertyzy technicznej przyczyn uszkodzenia silnika
Czytaj więcej...
Zanim zapoznasz się z wideo wywiadem dotyczącym nabierającej tempa afery gazowej warto dowiedzieć się więcej o jej podstawach. Na rynku jest wielu poszkodowanych niekompetencją, kryciem prawdy o zbyt niskiej jakości usług i komponentów stosowanych w instalacjach, Nie odpowiedniej technologii systemów sterowania LPG czy swoistym brakiem wiedzy technicznej z zakresu stosowania paliw alternatywnych.

Początki afery gazowej można datować na wybuch silnika w nowym samochodzie na gwarancji - Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi Pana Rafała, który posiadał instalację Tartarini zamontowaną od nowości przez ASO.

Tuning LPG naszego autorstwa dla silnika 1.4 Turbo Multiair dał efekt z 205 KM na benzynie 100 oktan na 221 KM przy LPG
Czytaj więcej...
Nasza autorska  usługa Tuning LPG opracowana została z myślą o tych klientach którzy chcą dysponować w swoim samochodzie po tunignu znacznie lepszymi osiągami niż jest to możliwe do osiągniecia na benzynie 100 (czy 102) oktany. Tak, to Nie pomyłka ani chwyt marketingowy! Takie są fakty, gdyż opracowaliśmy, przetestowaliśmy i wdrożyliśmy w życie technologię tuningu która pozwala osiągać na paliwie gazowym lepsze efekty niż na wysoko oktanowej benzynie. Jest to poziom ok 10-15%. Zatem bardzo odczuwalny w użytkowaniu. Ponadto jest to usługa bazująca na naszej sprawdzonej technologii motorsportowej przeniesionej do użytku na drogę.

Usługa LPG Performance to pełna technicznie bez oszukiwania czy owijania w bawełnę nastawiona na bezpieczeństwo i gwarantowany efekt
Czytaj więcej...
Nasza (autorska) usługa LPG Performance opracowana została dla tych klientów którzy chcą znacząco zmniejszyć koszty eksploatacji swoich samochodów, po prostu bezpiecznie jeździć taniej niż na benzynie przy posiadaniu lepszych osiągów, braku problemów niż dzieje się to powszechnie na rynku. Niestety na rynku nacisk na TANIEJ spowodował, że producenci, zakłady montujące przyjęły priorytet „ NISKA CENA = WIĘKSZA ILOŚĆ SPRZEDANYCH INSTALACJI - SZYBKI CZAS MONTAŻU = WIĘKSZA ILOŚĆ ZAMONTOWANYCH INSTALACJI = WIĘKSZY ZYSK.

Samochód podczas diagnostyki pracy silnika i instalacji gazowej w fazie lotnej
Czytaj więcej...
W drodze naszego odkrycia Prawy o LPG, światowego odkrycia w zakresie samozapłonów (LSPI i SPI) w silnikach m.in zasilanych LPG, skutków a zarazem minimalizowania usuwania tego destrkcyjnego zjawiska wykonujemy na bieżąco diagnostyki obciążeniowe, eskpertyzy techniczne w tym zakresie. Dlatego zanim dowiesz się, że montaż instalacji LPG, w formie powszechnej na rynku jest Nie pełny technicznie (mimo posiadania na takowe instalacje homologacji) zapoznaj się z poniższymi informacjami.

To wszystko ma na celu uświadomienie Tobie, że jest możliwość aby Twój samochód poprawnie i bezpiecznie działał na instalacji LPG. Jednak aby to osiągnąć wymagane jest w pełni techniczne działanie, krok po kroku z wykorzystaniem wiedzy inżynierii konstrukcyjnej, motorsportowej a nie powszechnie dostępnej na rynku, nawet u samych producentów tychże instalacji.

Zakład montujący jak i producent instalacji twierdzą, że montaż został wykonany poprawnie
Czytaj więcej...
Przypadek jakich tysiące po dziś dzień jeździ po drogach… 
Niestety często arogancja jak i nie uczciwość instalatorów LPG potrafi nie znać granic. Szacunek zarazem dla tych którzy działają w pełni technicznie ... choć tych to trzeba ze świeczką szukać. Użytkownik młodego samochodu Dodge Journey silnikiem 2.4 benzyna z bardzo małym przebiegiem po 5000 km od zamontowania instalacji LPG trafił do nas. Cel prosty - zweryfikowanie pracy tego silnika po zamontowaniu instalacji LPG. Powód: spalanie LPG w mieście 16-19 litrów, benzyny 11 litrów.

Abarth 500X 1.4 Turbo z mocą 220 KM na LPG! Opcja Tuning LPG naszego autorstwa.
Czytaj więcej...
LPG to po dziś dzień uważane było za paliwo biednych. To fałsz. To paliwo daje lepsze efekty niż paliwa Premium 100 czy 102 oktany !!! Zanim wyjaśnimy dlaczego zapoznaj się z przedstawionymi informacjami.

Jeżeli masz samochód z już zamontowaną instalacją LPG, chcesz skorzystać z usług montażu LPG wg opcji dostępnych do tej pory na rynku lub po prostu chcesz skorzystać z technologii TUNING LPG naszego autorstwa to PRZECZYTAJ TO KONIECZNIE! 

Kontakt Motul