Nowe oblicze VW Golf 6 R po tuningu z mocą 325 KM
Czytaj więcej...
Swoim seryjnym "Design" nowy Golf VI "R" 2.0 TFSI wzbudza zainteresowanie, a przy okazji seryjnej mocy 270 KM służy do bardzo szybkiego podróżowania. Okazuje się, że można i to bezpiecznie jeszcze przyspieszyć polepszając jego moc nawet o 55 KM. Moment obrotowy z seryjnej 350 Nm. urasta do ok 425 Nm. co sprawia, że taki "pupilek" aż prosi się o wyjazd na tor wyścigowy.Oczywiście takie przyrosty są możliwe poprzez wykonanie optymalizacji pracy silnika - Chip Tuning Super VIP, a dla ciekawostki skoro wyjazd na tor to dodatkowo możemy przestawić ogranicznik prędkości maksymalnej. Dlatego zapraszamy do naszej centrali w Opolu- kontakt

Profesjonalny Tuning na gwarancji - Opel Insignia
Czytaj więcej...
Nowy Opel Insignia cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno z silnikami wysokoprężnymi 2.0 Cdti 160 KM jak i silnikami benzynowymi 2.0 Turbo 220 KM. Obydwie jednostki mają duży potencjał który pozwala na znaczące przyrosty. W przypadku jednostki wysokoprężnej tuning poprzez system DPP umożliwia przyrosty o ok. 28-35 KM więcej i 60-70 Nm. więcej, a opcja Chip Tuning Super VIP nawet o 45 KM i 80 Nm więcej. W przypadku jednostki turbo-benzynowej o seryjnej mocy 220 KM Chip Tuning Super VIP pozwala na przyrosty o ok. 40-45 KM i 60-70 Nm. więcej. Wszystkie opcję objęte są 2 letnią gwarancją na wykonaną modernizację elektroniczną. Więcej informacji - kontakt

Tuning samochodów Porsche przez złącze OBD
Czytaj więcej...
Wielu klientów zakupujących samochody rodem ze Stuttgartu chcą aby jazda nimi była jak najbardziej przyjemna. Dlatego już od kilku lat wykonujemy profesjonalne optymalizacje tych sportowych samochodów, osiągając efekty na poziomie korzystniejszym niż fabryczni tunerzy. Ponadto od teraz wykonujemy także tuning samochodów marki Porsche nawet tych nowych będących na gwarancji fabrycznej (silniki benzynowe) bezinwazyjnie przez złącze OBD..

Profesjonalny Tuning silników 2.2 I-DTEC
Czytaj więcej...
Od kwietnia dostępna będzie dla klientów wersja Chip Tuningu Super VIP w opcji "Stage2" dla samochodów Honda CRV czy Accord 2.2 i-DTEC 150 KM. W tej opcji z uwagi na bardzo duży potencjał jednostki napędowej można skorzystać z możliwości polepszenia parametrów nawet do ok. 212 KM i momentu obrotowego o ok. 80-100 Nm. więcej. Przedstawiona opcja dotyczy także wersji Honda Accord Type S 2.2 i-DTEC 180 KM, przy czym przyrost parametrów to ok 30-35 KM i 60-70 Nm więcej. Więcej informacji - kontakt

Pakiet dla 500 Abarth na 180 KM już dostępny!
Czytaj więcej...
Już dostępny jest u nas sprawdzony pakiet dla wersji Abartha 500 1.4 T-Jet 135 KM który poprawia parametry do ok. 180-185 KM i 300 Nm.
Pakiet zawiera pełny profesjonalny układ wydechowy INOX 100% oraz indywidualną optymalizacją Chip Tuning Super VIP Abarth. Mimo wykonania chip tuningu zachowuje się działanie przycisku "Sport" co umozliwia posiadanie dwóch rodzajów mocy ok 165 KM i ok. 180-185 KM. Poprzez lepsze większy moment obrotowy Abarth 500 z naszym pakietem jeżdzi dynamiczniej niż wersja Tributo Ferrari. Czas wykonania pakietu 2 dni robocze i jest on w cenie od 9370 zł brutto zależnie od wybranej przez Ciebie opcji...

Chip Tuning silników TDCI marki Ford sterowanych systemem Siemens SID
Czytaj więcej...
Jednostki napędowe - wysokoprężne marki Ford sterowane są głównie  trudnym systemem Siemens SID który wielu tunerom przysparza wiele nieprzespanych nocy. Z informacji klientów którzy mocno rozpoznali polski rynek nasz zespół potrafi uzyskać bardzo korzystną charakretystykę nadając silnikom TDCI bardzo dobrą dynamikę i to w całym jego zakresie. Dla przykładu silniki 2.0 tdci 140 KM w Mondeo MK4 to przyrosty ok. 35 KM i 65-70 Nm więcej, 1.8 Tdci to ok 30 KM i 60 Nm więcej. Kuga 2.0 tdci 136 KM otrzymuje ok 30-34 KM i 70 Nm wiecej..

Mazda CX7 2.3 Disi Turbo po chip tuningu
Czytaj więcej...
Jak przystało na lidera w tuningu samochodów japońskich w Polsce kolejny silnik japoński został konkretnie rozpracowany. Wiadomo, że nasz zespół jako pierwszy w Polsce modernizował silnik 2.3 Disi Turbo
już w roku 2008, a ze względu na zainteresowanie naszych klientów powiększaniem modernizacji elektronicznych o dodatkowe modernizacje np.: większy wydech czy wydajniejszy intercooler, potrzebne były jeszcze większe możliwości w ustawianiu jednostek sterujących. Ponadto na prośbę kilku klientów...

filtr_czastek_stalych_fap_wylaczanie_usuwanie.jpg
Czytaj więcej...
Filtry cząstek stałych FAP przysparzały i przysparzają wielu kłopotów ich użytkownikom, tym bardziej w naszych warunkach z uwagi na inną jakość paliwa oraz w dużą ilość kilometrów pokonywaną przy niskich obrotach silnikach .Ponadto serwisowanie jego poprzez uzupełnianie " płynu dopalającego" to takze konkretny wydatek dlatego opracowaliśmy technologię usuwania filtrów FAP. Wyłączenie jego działania poprzez oprogramowanie wymaga jego fizycznego usunięcia. Wykonujemy takie usługi na życzenie klientów w samochodach  wyposażonych w filtry cząstek stałych FAP...

Seat Endurance Cup 2010 w Holandii napędza moc rodem z zespołu 44tuning.pl
Czytaj więcej...
Nowa edycja pucharu wyścigowego Seata w Holandii o nazwie Seat Endurance Cup 2010 rusza już w nadchodzącym okresie. Jest to tym ważne iż pod względem "mocy wyścigowych TDI" odpowiedzialni z ramienia zachodniej komórki Seata sa członkowie zespołu technicznego 44tuning.pl. Przygotowaniem silników pod wzgledem mechanicznym zajął się Wim Essing - konstruktor systemu DPP w którego to zespole jest także nasz kolega Robert Halicki, a zestrojeniem całości działania jednostki napędowej pod względem elektroniki jest nasz programista z zespołu, kolega Mario. Jest to kolejny krok w uznaniu profesjonalności działania zespołu 44tuning.pl na rynku europejskim. Informacje o pucharze www.seatendurancecup.nl


chip tuning Porsche Cayenne Diesel
Czytaj więcej...
Model Porsche Cayenne w wersji diesel od momentu pojawienia się na rynku poszerza swoje grono użytkowników. Grono które najczęściej oczekuje lepszej dynamiki od samochodu z pod tego znaku. Dlatego klienci mający oczywiście modele bedące na gwarancji korzystają z dodania elastyczności i lepszej dynamiki tym modelom poprzez zapewnienie im przyrostów najcześciej o ok 55-58 KM i o ok. 80-90 Nm więcej. Do tego polepszane są wstępne ustawienia pracy skrzyni co w zestawieniu z wiekszą mocą i momentem czyni ten samochód duzo bardziej dynamiczniejszym. Z usług można skorzystać w naszej centrali w Opolu kontakt

chip tuning KTM X-BOW 330 KM i prawie 400 Nm
Czytaj więcej...
KTM X-BOW to zabawka dla "dużych dzieci" i trzeba przyznać że mocą 330 KM i momentem prawie 400 Nm daje fantastyczną frajdę z jazdy. Parametry zostały uzyskane poprzez wstawienie zamiast seryjnej turbosprężarki K03 up-grade K04, sportowego katalizatora i dolotu powietrza wraz z wykonaniem indywidualnej optymalizacji Chip Tuning Super VIP LUX. Efekt to przyrost 90 KM i 90 Nm. ( oczywiście dla uzyskania rozsądnego prowadzenia tego "bolidu"), a zasuwanie z tymi osiągami prawie "tyłkiem po asfalcie" daje na długo zapamiętane wrażenia z jazdy. Więcej informacji - kontakt
Profesjonalny chip tuning silników Opel Turbo
Czytaj więcej...
Umożliwiliśmy naszym aktualnym i przyszłym klientom mających samochody marki Opel i Saab z silnikami turbo benzynowymi oraz sterownikami np: Trionic 8 i innymi korzystanie zarówno z opcji Chip Tuning Super VIP Stage1 jaki także Stage2. Dla przykładu 2 litrowy silnik Turbo rodem ze Szwecji z mocą 175 KM montowany w Oplu Signum czy Vectra C zyskuje odpowiednio przy Stage1 moc - 205 KM i 340 Nm a przy Stage 2 -aż 233 KM i 385 Nm! Jest to tym ważne, że silniki szwedzkiego producenta należą do trudnych do modernizacji. Obydwie opcje oczywiście są w pełni bezpieczne dla tego silnika...

Mercedes CLK pakiet AMG z mocą większą po tuningu o 32 KM i 48 Nm.
Czytaj więcej...
Z uwagi, iż fabryczny tuner oferował dużo mniejsze przyrosty mocy i momentu (miał być wgrany gotowy program bez pomiarów) oraz chciał wykonać tuning bez dokonania korekt w wstępnych nastawach pracy skrzyni klient zdecydował się na tuning u nas. Przybliżmy zatem szczegóły modernizacji tego egzemplarza.
Silniki Mercedes-a V8 w tym z wersji AMG dysponują ciekawym potencjałem który jest fabrycznie zblokowany. Przedstawiony egzemplarz Mercedes-a CLK z roku 2008 posiadała nominalnie moc 388 KM gdyż jest to limitowana wersja w pakiecie AMG. Z uwagi iż klient sprowadził samochód z USA posiadał on blokadę prędkości na 210 km/h, jednak...

Grande Punto Abarth 1.4 T-Jet po tuningu u nas z moca o 30 KM większą
Czytaj więcej...
Tym razem do mocniejszej rodziny Abarh-a wykonanego w naszej firmie dołączył model Grande Punto Abarth 1.4 T-Jet o seryjnej mocy 155 KM. Swoją stajnię z seryjnych 155 KM Grande Abarth powiększył na 185 KM. Moment obrotowy po tuningu to aż 285-290 Nm który sprawia, że wyprzedzenie takiej stajni na drodze jest nielada wyzwaniem. Poprawa parametrów na 180-185 KM i 285-290 Nm uzyskiwana jest poprzez indywidualne strojenie - Chip Tuning Super VIP...

Abarth 500 ze 135 KM i 208 Nm po tuningu u nas uzyskuje 170 KM i 280 Nm!
Czytaj więcej...
Z uwagi, iż klient chciał zachować dyskrecję, gdyż żona miała nic nie wiedzieć o dodatkowym tuningu :) zdjęcie zostało umieszczone z egzemplarza reklamowego, jednakże poprzez naszą modernizację Abarth 500 1.4 T-JET ze swych seryjnych 135 KM wykrzesał moc 170 KM. Ważnym jest iż moment obrotowy po tuningu to aż 280 Nm który sprawia, że ten samochód dostaje konkretnego wigoru. Poprawa parametrów na 170 KM i 280 Nm uzyskiwana jest poprzez indywidualne strojenie - Chip Tuning Super VIP...

Najnowsza Toyota Land Cruiser 4.5 D4D V8 286 KM
Czytaj więcej...
Nowością w gamie samochodów Toyoty jest model Land Cruiser 200 4.5 D4D V8. Mimo, ze to całkowita nowość na rynku od końca zeszłego roku, a wiele salonów w Polsce jeszcze nie widziało wręcz tego silnika to nasza firma już dokonała tuningu kilku takich egzemplarzy. Jednostka napędowa 4.5 D4D V8 o mocy 286 KM sprzężona ze skrzynia automatyczną rozczarowuje seryjnie bardzo niska elastycznością...

Kontakt Motul