Zwiekszanie mocy w silnika 1.6 Tdi Common-Rail poprzez chip tuning systemem DPP Plug and Play
Czytaj więcej...
Po roku testów nowych silników 1.6 Tdi Common-Rail wprowadziliśmy opcje  tuningu elektronicznego tych jednostek napędowych poprzez sterownik DPP Multichannel. Opcja ta była oczekiwana przez klientów mających te samochody na gwarancji chcących modernizację zachować w dyskrecji przed ASO. Sterownik DPP umożliwia stosowne wykonanie ustawień indywidualnych pozwalających na przyrosty ok. 20%, a w niektórych wersjach nawet 25%. Ważnym jest iż dobry potencjał do tuningu mają silniki wyposażone we wtryskiwacze Delphi, egzemplarze z wtryskiwaczami Siemens mają niższą sprawność i mały potencjał pod kątem tuningu. Montaż sterownika DPP Multichannel VAG odbywa się za pomocą fabrycznych złączy Plug and Play, czyli wypinasz i wpinacz kiedy chcesz. Po odpięciu samochód powraca do ustawień seryjnych będąc w 100% seryjny. Z przyrostami chip tuningu poprzez DPP silników 1.6 CR stosowanych w markach Audi, Seat, Skoda oraz VW - Volkswagen można zapoznać się w katalogu przyrostu mocy – chip tuning 1.6 CR Tdi katalog. Więcej informacji – zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami – kontakt.

Tuning samochodów Infiniti FX 30D oraz M30D nawet na gwarancji
Czytaj więcej...
W naszej ofercie już jest dostępna opcja nowych silników 30D V6 238 KM w samochodach marki Infiniti. Seryjnie silniki wykazują nieco opóznioną reakcję na pedał gazu i rozczarowująca ospałą prace w zakresie pow. 3000 obrotów. Do tego spalanie w tych samochodach pozostawia nieco do życzenia. Dlatego po wykonaniu optymalizacji pracy , usunięciu elektronicznie pulsacji silnik pracuje stabilniej, kulturalniej oraz staje się znacznie dynamiczniejszy i elastyczniejszy. W przypadku wersji FX poprawa elastyczności na 4-tym biegu wynosi 3.7 sekundy a na 5-tym biegu wynosi aż 4.9 sekundy. Jest możliwe dzięki polepszenie momentu obrotowego o ok.75 Nm.  Przysłowiową "setkę" luksusowy SUV uzyskuje 1 sekundę szybciej i jest to możliwe poprzez wyższą moc ok. 35-40 KM. Do tego przy rozsądnej jeździe spalanie ulega zmniejszeniu o ok . 1litr na 100 km. Opcja jest dostępna dla modeli Infiniti FX 30d, M 30d oraz EX 30d w formie tuningu przez sterownik zewnętrzny Digital Power Pack Multichannel umozliwiający powrót w razie potrzeby do ustawień seryjnych (fabryczne złącza Plug and Play). Więcej informacji - kontakt

Nowy silnik 3.0 Dci V6 231 KM po tuningu u nas z moca o 40 KM większą
Czytaj więcej...
Już wprowadziliśmy dla klientów z Polski opcję modernizacji nowych silników 3.0 Dci V6 231 KM poprzez system DPP Multichannel dzięki któremu możesz mieć więcej mocy nawet w nowym samochodzie na gwarancji. Dlaczego..... skoro 231KM to podobno duża moc w tym samochodzie? Seryjnie silnik wykazuje opóznioną reakcję na pedał gazu i ospałą prace w zakresie pow. 3000 obrotów. Do tego moment obrotowy pulsuje w zakresie pow. 3000 obrotów co pogarsza kulturę pracy. Skrzynia biegów w porównianiu do poprzenich wersji seryjnie pracuje już bardzo dobrze mimo tego posiada jeszcze zdolność lepszego reagowania po tuningu. Dlatego po wykonaniu optymalizacji pracy , usunięciu elektronicznie pulsacji silnik pracuje płynniej, kulturalniej oraz staje się jeszcze dynamiczniejszy i elastyczniejszy. W przypadku Navary poprawa elastyczności na 5-tym biegu wynosi aż 5.2 sekundy za co odpowiada polepszenie momentu obrotowego o ok.70 -80 Nm. Za dynamikę odpowiada o ok. 40-45 KM większa "stajnia" dając miłośnikom Nissana Navary oraz Pathfindera 4x4 3.0 Dci V6 znacznie więcej przyjemności z jazdy. Więcej informacji - kontakt

Chip Tuning silników Opel 1.4 i 1.6 Turbo technologią beziwazyjną Plug and Play przez DPP na gwarancji
Czytaj więcej...
Po znacznie dłuższych bo prawie rok trwających testach doładowanych jednostek 1.4 oraz 1.6 Turbo wprowadzona została do oferty opcja chip tuningu tych jednostek napędowych poprzez sterownik DPP Multichannel. Opcja to była oczekiwana przez klientów mających te samochody na gwarancji chcących modernizację zachować w dyskrecji przed ASO. Sterownik umożliwia stosowne wykonanie ustawień indywidualnych owocujących przyrostami w zakresie 25-30 KM i 45-60 Nm. w zależności od opcji danego silnika. Montaż sterownika DPP Multichannel Petrol odbywa się za pomocą fabrycznych złączy Plug and Play, czyli wypinasz i wpinasz kiedy potrzebujesz. Po odpięciu samochód powraca do ustawień seryjnych będąc w 100% seryjny. Wkrótce opcja będzie także dostępna dla wersji 2.0 Turbo. W kwestiach zapoznania się z możliwymi przyrostami zapraszamy do katalogu przyrostu mocy – katalog Opel   katalog Saab. Więcej informacji – zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami – kontakt.

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM ma bardzo dobry potencjał do tuningu
Czytaj więcej...
Osoby które mają potrzebę poruszania się w nieco trudniejszych warunkach zakupują samochody „terenowe” takie jak Mitsubishi Pajero. W nowej edycji polepszono nieco osprzęt silnika i posiada on wg producenta 200 KM i 441 Nm. Okazuję się jednak, że właściciele pokonując pierwsze kilometry rozczarowują się niską elastycznością której szczególności brakuje w niższym zakresie obrotów. Do tego reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu także jest powolna. Ponadto silnik ma tendencję do głośniejszej pracy i to „hałasowanie” silnika nie jest regularne, na to serwisy odpowiadają że tak ma być. Dlatego okazuje się, że po tuningu u nas silnik pracuje kulturalniej poprzez znaczące zredukowanie tego „klekotania”. Poprzez lepszy przebieg momentu obrotowego silnik staje się znacząco elastyczniejszy zyskując w zakresie 3-biegu 4 sekundy na elastyczności, a na 4-tym biegu 6 sekund...

Chip tuning poprzez system DPP Multichannel już dostępny dla silników benzynowych CGI
Czytaj więcej...
Po przeprowadzeniu badań i opracowaniu nowego systemu DPP Multichannel CGI wprowadzamy jako pierwsi w Polsce dla klientów możliwość modernizacji silników beznynowych CGI z gamy Mercedes-Benz poprzez DPP. Oferta obejmuje możliwość zwiększenia mocy w silnikach 180CGI 200CGI 250CGI oraz 350CGI. Rozwiązanie to umożliwia tuning samochodu beziwazyjnie za pomocą sterownika zewnętrznego podłączanego za pomocą fabrycznych złączy Plug and Play, a więc wybierana przez klientów mających te samochody na gwarancji. Przyrosty i charakterystyka ustawiania jest indywidualnie mimo tego sprawdzony zakres przyrostów oscyluje na poziomie 25-30 KM i 45-50 Nm więcej w zależności od wersji silnika i stosowanego paliwa. Po zwiększeniu mocy silniki te stają się jeszcze bardziej elastyczniejsze i dynamiczniejsze, znacznie lepiej reagują na pedał gazu. Usługa tuningu tych silników jest dostępna zarówno w Opolu jak i w Warszawie- Wiecej informacji - kontakt

Dodatkowy pakiet mocy dostępny od teraz sprawia, ze ten silnik wreszcie pracuje tak jak powinien
Czytaj więcej...
Każdy kto jeździł Toyotą Land Cruiser 200 4.5 D4D V8 jest rozczarowany jej bardzo opóżnioną reakcją na pedał gazu, niską dynamiką mimo katalogowych 286 KM i 650 Nm. Do tego przyspieszenie do 100 km/h zamiast katalogowych 8.2 sekundy w rzeczywistości sięga w 10.9-11.7 oczywiście zależnie od egzemplarza. Wykonaliśmy już dziesiątki tych samochodów mimo tego nadal twały badania w naszym ośrodku nad polepszeniem pracy tych siników. Przez 2 lata porównując różną pracę wielu tych silników odnaleźliśmy teraz przyczynę fabrycznych spadków mocy. Po jej usunięciu silnik lepiej generuje i utrzymuje momen obrotowy, znacznie zmiejsza się turbodziura. Okazuje się, żeby przyspieszyć tego 3 tonowego "kolosa" w 8 sekund do 100 km , co jest teraz faktem trzeba mieć ok. 800 Nm momentu obrotowego i to dostępnego znacznie szybciej niż seryjnie. Dlatego od teraz jest dostępna opcja pakietu tuningu który zwieksza moc ok. 70 KM i 180 Nm więcej...

Chevrolet Captiva 2.2 D - VCDI po tuningu u nas osiaga setkę w 1.1 sekundy szybciej
Czytaj więcej...
Nowa Captiva z silnikiem diesla 2.2 D (VCDI)  i mocą 184 KM seryjnie rozczarowuje dużą "turbo dziurą" jak i niską elastycznoscią jak na swoje katalogowe parametry. Dlatego właściciele tych samochodów trafiają do nas i juz nawet po spełnieniu minimalnego przebiegu 3000 km koniecznie chcą poprawiać jej osiągi. Dzieki modernizacji poprzez sterownik zewnętrzny DPP Multichannel Delphi oraz wykonanie indywidualnych i specjalnych ustawień dla silnika ze skrzynią automatyczną zyskuje on ok. 28-33 KM i 55-70 Nm więcej. Poprawa elastyczności na biegu 4 tym oscyluje w zakresie 3-4 sekundy, znacząco poprawia się reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu oraz dynamika pracy skrzyni. Ponadto moment obrotowy dostępny jest już od niższych obrotów (turbo dziura przestaje być zauważalna), a dynamiczny zakres pracy silnika poszezra się aż o 1500 obrotów. Tuning jest wykonywany poprzez najnowszej generacji sterownik zewnętrzny czyli metodą Plug and Play. Zatem łatwo i nawet samodzielnie można przywracać wersję seryjną w razie potrzeby np: przeglądu. Wykres mocy i momentu można zobaczyć tutaj - Captiva 2.2 D- VCDI. Więcej informacji - kontakt

Tuning silników 2.0 Tdi CR 140 KM ze skrzynią DSG-7 na gwarancji poprzez DPP Multichannel
Czytaj więcej...
Nowe rozwiązanie dla klientów którzy zakupują samochody grupy VW Audi Seat Skoda z silnikami 2.0 Tdi 140 KM CR ze skrzynią DSG-7 polegające na mozliwości polepszenia momentu obrotowego jak i mocy. Dzieki modernizacji poprzez sterownik zewnętrzny DPP Multichannel Bosch oraz wykonanie indywidualnych i specjalnych ustawień dla silnika z taką skrzynią zyskuje on ok. 30 KM i 60 Nm więcej. Poprawa elastyczności na biegu 4 tym czy 5-tym oscyluje w zakresie 3,9 - 4.6 sekundy, znacząco poprawia się reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu. Ponadto moment obrotowy dostępny jest już od niższych obrotów (znika turbodziura), a krzywa momentu utrzymuje się dłużdej w wyższym zakresie co owocuje poszerzeniem dynamicznego zakresu pracy o ok 1300 obrotów. Podłączenie sterownika poprzez fabryczne złącza Plug and Play umożliwia łatwe i samodzielne rozłączenie tuningu wrazie potrzeby nawet samodzielnie. Więcej informacji - kontakt

Po chip tuningu u nas silnika 1.7 Cdti Isuzu Denso lepiej pracuje filtr DPF
Czytaj więcej...
Masz silnik Isuzu w samochodzie Opel 1.7 Cdti z filtrem DPF w wersji 110 czy 125 KM to ważna informacja dla Ciebie gdyż poprzez wykonany u nas chip tuning nawet w nowych samochodzie na gwarancji poprawia się znacząco kultura jego pracy i zmniejsza się ilość wypalania filtra DPF nawet kilkukrotnie. Silniki te oprócz „zbyt bogatej w paliwo” ustawionej mieszanki posiadają pulsacyjną prace układu wtryskowego która nasila ten problem, a silnik poprzez to pracuje głośno i podnosi się jemu stan oleju. Przy kompleksowej opcji w tym silniku usuwamy wadę fabryczna nadmiernej pulsacji, silnik dzięki temu pracuje ciszej i stabilniej oraz dokonujemy wykonania korzystniejszych ustawień jego pracy. Dzięki tej formie tuningu np.: DPP Multichannel Denso silnik pracuje optymalniej, spala lepiej a mieszanka jest ustawiona w korzystniejszym zakresie niż seryjnie. Ponadto poprawia się dynamika i elastyczność wraz z przyrostem mocy i momentu. Wyniki takich modernizacji można zobaczyć tutaj – bp: chip tuning Opel 1.7 Cdti 110 KM DPF czy Opel 1.7 Cdti 125 KM DPF. Opcja tuningu jest dostępna zarówno w Opolu jak i w Warszawie - kontakt

Chip Tuning samochodów Opel z silnikami diesla i filtrami DPF nawet na gwarancji
Czytaj więcej...
Masz samochód marki Opel z silnikiem diesel i filtrem DPF to ważna informacja dla Ciebie gdyż poprzez wykonany u nas chip tuning nawet w nowych samochodzie na gwarancji poprawia się znacząco kultura jego pracy. Opcja ta dotyczy zarówno silników 1.3 Cdti czy 1.9 Cdti jak i nowych 2.0 Cdti. Dla przykładu w Oplu Astra 1.9 cdti 120 KM czy 150 KM seryjnie filtr potrafi się wypalać co 800-1800 km, a po tuningu poprzez DPP Multichannel czas pomiędzy wypaleniami wydłuża się nawet kilkukrotnie gdyż nasi klienci odnotowują proces co 2000 do nawet 7000 km. Przy okazji tej poprawy pracy filtra DPF ulega znaczącej poprawie elastyczność, silnik dysponuje większą mocą i momentem obrotowym, jest lepsza reakcja silnika na naciśniecie pedału gazu, a na trasie zmniejsza się zużycie paliwa o ok. 0.5-1 litr na 100 km. Opcja tuningu jest dostępna zarówno w Opolu jak i w Warszawie - kontakt, z mozliwościami tuningu samochodów marki Opel możesz zapoznać się tutaj - chip tuning Opel

Tuning samochodów BMW czyli większa moci i zarazem mniejsze spalanie
Czytaj więcej...
Kupiłeś nowe BMW i czujesz, że reakcja silnika na pedał gazu jest opóżniona? Chcesz mieć jeszcze większą elastyczność i dynamikę? Może zaskoczyło Ciebie wyższe spalanie? To mamy dla Ciebie rozwiązanie w postaci profesjonalnego rozwiązania DPP Multichannel które działa efektywniej niż dostępny w ofercie BMW tuning fabryczny. Polepsza elastyczność i dynamikę zmniejszając apetyt na paliwo. Zatem szczegóły. Nowe silniki diesla cechują się sensownym potencjałem mimo tego gro użytkowników posiada pewien niedosyt po zakupie w postaci dynamiki i elastyczności zbyt niskiej w stosunku do rangi samochodu i jego mocy opisanej w katalogu. Do tego występujące w BMW silniki wyposażone są w najnowszy system sterowania silnika EDC17 z fukcją zabezpiecznenia antytuningowego oraz kontroli ingerencji diagnostycznych. Oznacza to, że jeżeli ktoś dokonałby zmiany ustawień programowych celem poprawienia mocy i momentu obrotowego przez złącze diagnostyczne czy też bezpośrednio w sterowniku silnika system diagnostyczny subtelnie zapisze w historii taką operację. Na nic się zdaje powrót do ustawień seryjnych i w przypadku wykrycia gwarancja przepada. Dlatego...

Silnik Mitsubishi ASX 1.8 DID 150 KM po tuningu u nas z mocą ok 25 KM więcej
Czytaj więcej...
Nowy silnik Mitsubishi 1.8 DID z mocą seryjnie 150 KM seryjnie pozwala na uzyskiwanie rozsądnych osiągów, mimo tego jest szerokie grono klientów którzy chcą aby był on jeszcze dynamiczniejszy i elastyczniejszy. Seryjnie szczególnie na trasie doskwiera "turbodziura" i kiedy chcemy bez redukowania przyspieszyć po naciśnięciu pedału gazu silnik trochę długo zastanawia się co zrobić, dopiero po chwili powoli reaguje. Po tuningu sytuacja znacznie się poprawia, reakcja jest bardzo szybka, można efektywnie przyspieszać bez turbodziury nawet na 6-tym biegu. Ponadto silnik ten zasilany jest systemem wtryskowym Denso i seryjnie nieco głośniej pracuje. Jest to spowodowane pewną wadą w układzie wtryskowym. Dlatego po jej usunięciu u nas silnik pracuje znacznie ciszej oraz znacznie lepiej utrzymuje przebieg mocy i momentu. Cała modernizacja dla samochodów nowych na gwarancji wykonywana jest przez najnowszy sterownik DPP w opcji Multichannel (możliwość samodzielnego odłaczania), przyrosty ok. 22-25 KM i 50 Nm więcej, poprawa elastyczności na biegu 4-tym ok. 4 sekundy. Więcej informacji - kontakt

Silnik BMW Diesel 6 cylindrów
Czytaj więcej...
W naszym ośrodku rozwojowym w Holandii w przypadku silników 2.0D 204 KM oraz 3.0 D 306 KM wyprodukowanych od 2010 wykryto ukrytą wadę układu olejenia oraz pompy podciśnienia. Poprzez ta wadę silnik może tracić moc oraz smarowanie (np: może się zacierać koło zębate pompy olejowej) i w skrajnych okolicznościach może dojść do znaczącego uszkodzenia układu korobowo-tłokowego. Ponadto podobna konstrukcja byla wykorzystywana w pierwszych jednostka 2.0 D 204 KM przed 2010 rokiem dlatego istnieje duże prawdopodobieństwo iż może to także dotyczyć silników z rocznika wcześniejszego. Już nam wiadomo, że teraz cieszące się zainteresowaniem silniki 40d (306KM) potrafią seryjnie w skrajnych przypadkach przejechać...

Citroen C5 3.0 Hdi po tuningu z mocą 285 KM!
Czytaj więcej...
W naszej bratniej firmie w Austrii już zakończyły sie testy jak i rozpoznanie potencjału silnika 3.0 Hdi 240 KM dlatego od teraz można skorzystać u nas z opcji Chip Tuningu Super VIP. Możliwości polepszenia parametrów sa o ok. 45 KM i 60-70 Nm więcej przy czym potencjał tego silnika jest znacznie większy. Zakres przyrostu momentu jest ustalany jest m in. od generowanego przez silnik wspólczynnika Lambda. Ponadto ważny jest iż te jednostki potrafią posiadać blokady antytuningowe możliwe do rozblokowania. Poprawa charakterystyki znacząco polepsza przyjemność z jazdy przy tym już najmocniejszym silniku diesla dostępnym w grupie Citroena. Więcej informacji - kontakt

 

Sprint Booster - lepsza rakcja pedału gazu, lepsze dynamika i przyspieszenia
Czytaj więcej...
W samochodach w których występuje układ pedału gazu w pełni elektroniczny ETC komputer kontroluje wielokrotnie poziom otwarcia przepustnicy (fizycznej w silnikach benzynowych) czy elektronicznej (w silnikach diesel). Z tego tytułu wielokrotnie naciskając pedał gazu „do podłogi" komputer sterujący silnikiem „dozował" w rzeczywistości pedał gazu po swojemu. Dlatego wielokrotnie czułeś, że samochód mimo wciśniętego gazu do końca słabo przyspieszał. Takie sytuację można zauważyć w wielu samochodach gdzie wciskając pedał gazu od niskich obrotów silnik „zastanawia się co robić" mając wielokrotnie słabszą reakcję niż Ty potrzebowałeś...

Podkategorie

Kontakt Motul